Fotos worden niet meer getoond in gallerij #a14

A
a.
User
Hallo

Mijn Samsung a14 toont plots de foto's niet meer in de gallerij als ze gemaakt worden. Er komen grijze vakjes . Zie foto 

true?v=v2.jpg


 zodra een deel foto's gewist worden worden de nieuwe foto's getoond. De schijf heb ik al enorm leeggemaakt door veel foto's te wissen. Wat kan ik doen?

 

 
K
Kim
Hey,

Das sollte dir weiterhelfen:
Hallo L: @ann_1984 

Gewoon om eerst te adviseren dat u een bericht heeft geplaatst op het Samsung Community Forum voor Britse leden.

Het kan nuttig zijn om in uw eigen regio te posten.

Het probleem waarmee u wordt geconfronteerd, kan te wijten zijn aan een beschadigde SD-kaart als u er een gebruikt.

Ik zal een aantal onderwerpen toevoegen die misschien interessant zijn, maar ze zijn in het Engels.

Als ik u nog verder kan helpen, aarzel dan niet. Groetjes. *m:1f60e.png* 

 
 

Similar threads

P
Hoi, Ik heb meerdere vragen over de veilige map van Samsung. Vandaag wilde ik mijn wachtwoord wijzigen. Is uiteindelijk wel gelukt. Maar vond het niet echt makkelijk. Ik maak gebruik van een wachtwoord app en genereer via de app een wachtwoord. Maar de veilige map heeft de vervelende gewoonte om...
Antworten
2
Aufrufe
132
J
D
Ik kan enkel nog mijn tv aansteken nadat ik mijn stekker eerst 5 minuten uit de stopcontact gehaald heb. Ik heb dit probleem nu toch al een dag of 3. 1 keer hij speelt heb ik niets van problemen. Die ik hem uit en wil ik hem terug aansteken moet ik weer eerst mijn stekker 5 minuten uit trekken...
Antworten
9
Aufrufe
135
C
M
Heeft er iemand de Google Assistent aan de praat gekregen op zijn S22 met Android 12? Op mijn S21 kon ik vanaf het startscherm of zelfs bij een vergrendeld toestel via 'Oke Google' de assistent oproepen. Met de S22 lukt me dit niet meer. Ik checkte al alle settings in de Google app, heb de taal...
Antworten
5
Aufrufe
142
A
C
Hallo Ik heb een samsungs A52 en normaal was het standaard in de berichten dat mijn tekst die ik geschreven had in het groen blauw stond en die van mijn gesprekspartner is het grijs. Na de update deze week zie ik dat ineens zowel mijn als die van mijn gesprekspartner in het grijs is en niks meer...
Antworten
3
Aufrufe
120
J
K
Beste Op zaterdag 18 november 2023 om 18u30 nam ik contact op via Whatsapp, enkel kreeg ik tot op heden geen antwoord. Op zondag 19 november 2023 om 11u24 nam ik contact via Messenger. Eerst kreeg ik reactie maar om 12u07 kwam er geen reactie meer. Doordat ik geen reactie meer kreeg nam ik...
Antworten
24
Aufrufe
336
J
Zurück
Oben