Kleuren berichten grijs na update

C
c.
User
Hallo
Ik heb een samsungs A52 en normaal was het standaard in de berichten dat mijn tekst die ik geschreven had in het groen blauw stond en die van mijn gesprekspartner is het grijs.
Na de update deze week zie ik dat ineens zowel mijn als die van mijn gesprekspartner in het grijs is en niks meer in een kleur.
Nog iemand dit probleem? Of hoe kan ik het terug in kleur zetten zonder een thema te moeten nemen en mijn icoontjes van mijn apps te moeten veranderen?

 
K
Kim
Hey,

Das sollte dir weiterhelfen:
Ganz ehrlich, wieso verirrt Ihr Euch laufend ins deutsche Forum? Es gibt doch ein eigenes niederländisches Forum.
 
Das übersetzt der Microsoft Translator:
Hallo
Ich habe ein Samsung A52 und normalerweise war es Standard in den Nachrichten, dass mein Text, den ich geschrieben hatte, in grünem Blau war und der meines Gesprächspartners das Grau ist.
Nach dem Update in dieser Woche sehe ich, dass plötzlich sowohl meine als auch die meines Gesprächspartners in Grau und nichts mehr in einer Farbe sind.
Hat jemand dieses Problem? Oder wie kann ich es zurückfärben, ohne ein Thema nehmen und meine Symbole meiner Apps ändern zu müssen?
 

Similar threads

M
Heeft er iemand de Google Assistent aan de praat gekregen op zijn S22 met Android 12? Op mijn S21 kon ik vanaf het startscherm of zelfs bij een vergrendeld toestel via 'Oke Google' de assistent oproepen. Met de S22 lukt me dit niet meer. Ik checkte al alle settings in de Google app, heb de taal...
Antworten
5
Aufrufe
175
A
K
Hoi! Ik heb sinds gister mijn Samsung S22 ultra! Via smartswitch heb ik alles van m'n oude telefoon over gezet. Maar nu heeft m'n s22 alle (!!!!) WhatsApp media van de afgelopen 5 jaar in m'n galerij op gister opgeslagen. Dus dat staat allemaal bovenaan en ik scroll mij suf om nu bij een foto...
Antworten
2
Aufrufe
157
B
D
Ik kan enkel nog mijn tv aansteken nadat ik mijn stekker eerst 5 minuten uit de stopcontact gehaald heb. Ik heb dit probleem nu toch al een dag of 3. 1 keer hij speelt heb ik niets van problemen. Die ik hem uit en wil ik hem terug aansteken moet ik weer eerst mijn stekker 5 minuten uit trekken...
Antworten
9
Aufrufe
170
C
P
Hoi, Ik heb meerdere vragen over de veilige map van Samsung. Vandaag wilde ik mijn wachtwoord wijzigen. Is uiteindelijk wel gelukt. Maar vond het niet echt makkelijk. Ik maak gebruik van een wachtwoord app en genereer via de app een wachtwoord. Maar de veilige map heeft de vervelende gewoonte om...
Antworten
2
Aufrufe
169
J
M
Beste Samsung ik ben op zoek naar een tablet die leesbaar is bij daglicht. In de marine en zeilsector is er behoefte aan een betaalbare tablet waar op de zeilkaarten te zien is. Garmin en Raymarine heeft wel zulke schermen maar heel duur. Vandaar mijn verzoek, er zijn genoeg opensource plotter...
Antworten
5
Aufrufe
187
J
Zurück
Oben