Meerdere veile map vragen

P
p.
User
Hoi,
Ik heb meerdere vragen over de veilige map van Samsung. Vandaag wilde ik mijn wachtwoord wijzigen. Is uiteindelijk wel gelukt. Maar vond het niet echt makkelijk. Ik maak gebruik van een wachtwoord app en genereer via de app een wachtwoord. Maar de veilige map heeft de vervelende gewoonte om als je even je wachtwoorden app opent om verplicht bij een nieuw wachtwoord aanmaken weer om de oude te vragen.
Aangezien ik ze dus genereer en dus best zware wachtwoorden gebruik is dat niet echt handig. Nu heb ik daar een oplossing voor gevonden door het wachtwoord vanuit de laptop te maken en dus het over te type. Maar makkelijker zou zijn kopiëren en plakken.

Daarnaast staat in de instellingen van de veilige map toch echt dat mijn vingerafdruk ook het app zou moeten openen. Maar hij vraagt er nooit om. Terwijl die toch voor alle andere apps wel werkt.
En als laatste: wat kan je nu het beste buiten de apps die er al in zitten bewaren in de veilige map. Of misschien zelfs anders om wat kan je daar beter niet bewaren? Ik vermoed bijvoorbeeld dat me wachtwoord app er in zetten niet slim is ? Dus was beter wel en wat beter niet.
Maar voor nu heb ik dus al een nieuw wachtwoord dus is het wel opgelost. Maar het zou toch makkelijker moeten kunnen

 
K
Kim
Hey,

Diese Lösungen und Anleitungen können dir bei der Problemlösung behilflich sein:
    Dies hier ist ein deutsches forum. Bitte die hiesige Sprache verwenden.
     

    Similar threads

    B
    Tv
    Hallo ik heb een samsung tv maar ik heb berld maar geen klank en ik weet niet hoe ik het moet oplossen 8473675
    Antworten
    1
    Aufrufe
    170
    P
    K
    Beste Op zaterdag 18 november 2023 om 18u30 nam ik contact op via Whatsapp, enkel kreeg ik tot op heden geen antwoord. Op zondag 19 november 2023 om 11u24 nam ik contact via Messenger. Eerst kreeg ik reactie maar om 12u07 kwam er geen reactie meer. Doordat ik geen reactie meer kreeg nam ik...
    Antworten
    24
    Aufrufe
    321
    J
    M
    Beste Samsung ik ben op zoek naar een tablet die leesbaar is bij daglicht. In de marine en zeilsector is er behoefte aan een betaalbare tablet waar op de zeilkaarten te zien is. Garmin en Raymarine heeft wel zulke schermen maar heel duur. Vandaar mijn verzoek, er zijn genoeg opensource plotter...
    Antworten
    5
    Aufrufe
    146
    J
    M
    Heeft er iemand de Google Assistent aan de praat gekregen op zijn S22 met Android 12? Op mijn S21 kon ik vanaf het startscherm of zelfs bij een vergrendeld toestel via 'Oke Google' de assistent oproepen. Met de S22 lukt me dit niet meer. Ik checkte al alle settings in de Google app, heb de taal...
    Antworten
    5
    Aufrufe
    135
    A
    C
    Hallo Ik heb een samsungs A52 en normaal was het standaard in de berichten dat mijn tekst die ik geschreven had in het groen blauw stond en die van mijn gesprekspartner is het grijs. Na de update deze week zie ik dat ineens zowel mijn als die van mijn gesprekspartner in het grijs is en niks meer...
    Antworten
    3
    Aufrufe
    118
    J
    Zurück
    Oben