contact

Aber sehr effektiv, wenn man es kann
true?v=v2.gif
 
K
Kim
Hey,


    So, der alte Mann macht nun ein Nickerchen. Habt noch einen schönen Restsonntag und nehmt nicht alles so eng. Tschö wa
     

    Similar threads

    B
    Nadat ik eindelijk een werkende link had gevonden van deze promo heb ik hem direct ingediend. Woensdag heb ik dit gedaan maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Kan iemand naar mijn aanvraag kijken? 8676370
    Antworten
    3
    Aufrufe
    246
    B
    P
    Hoi, Ik heb meerdere vragen over de veilige map van Samsung. Vandaag wilde ik mijn wachtwoord wijzigen. Is uiteindelijk wel gelukt. Maar vond het niet echt makkelijk. Ik maak gebruik van een wachtwoord app en genereer via de app een wachtwoord. Maar de veilige map heeft de vervelende gewoonte om...
    Antworten
    2
    Aufrufe
    127
    J
    B
    Tv
    Hallo ik heb een samsung tv maar ik heb berld maar geen klank en ik weet niet hoe ik het moet oplossen 8473675
    Antworten
    1
    Aufrufe
    170
    P
    K
    Hoi! Ik heb sinds gister mijn Samsung S22 ultra! Via smartswitch heb ik alles van m'n oude telefoon over gezet. Maar nu heeft m'n s22 alle (!!!!) WhatsApp media van de afgelopen 5 jaar in m'n galerij op gister opgeslagen. Dus dat staat allemaal bovenaan en ik scroll mij suf om nu bij een foto...
    Antworten
    2
    Aufrufe
    119
    B
    D
    Ik kan enkel nog mijn tv aansteken nadat ik mijn stekker eerst 5 minuten uit de stopcontact gehaald heb. Ik heb dit probleem nu toch al een dag of 3. 1 keer hij speelt heb ik niets van problemen. Die ik hem uit en wil ik hem terug aansteken moet ik weer eerst mijn stekker 5 minuten uit trekken...
    Antworten
    9
    Aufrufe
    132
    C
    Zurück
    Oben