S23 promo Galaxy watch 6 al 5 dagen in de wacht

B
B.
User
Nadat ik eindelijk een werkende link had gevonden van deze promo heb ik hem direct ingediend. Woensdag heb ik dit gedaan maar tot op heden nog geen reactie ontvangen.
Kan iemand naar mijn aanvraag kijken?

 
K
Kim
Hey,

Diese Lösungen und Anleitungen können dir bei der Problemlösung behilflich sein:
Hallo L: @Bartpels 
Allereerst wil ik erop wijzen dat u een bericht heeft geplaatst op het Britse forumgedeelte.
Mogelijk vindt u het nuttiger om in uw eigen regio te posten.
Om toe te voegen heeft het forumteam geen toegang tot accounts, dus u kunt beter de Samsung Klantenservice voor uw regio en/of uw Samsung Online Shop-team bellen. 
 
Dank voor je reactie, daar was ik mij niet van bewust. Zal anders morgen even contact opnemen met de klantenservice
 
Jetzt bist Du im deutschen Forum gelandet. Es gibt aber auch Foren für die Niederlande und falls notwendig auch für Belgien. Die User hier können Dir da übrigens nicht helfen, Du musst schon den Samsung Support kontaktieren.
 

Similar threads

K
Beste Op zaterdag 18 november 2023 om 18u30 nam ik contact op via Whatsapp, enkel kreeg ik tot op heden geen antwoord. Op zondag 19 november 2023 om 11u24 nam ik contact via Messenger. Eerst kreeg ik reactie maar om 12u07 kwam er geen reactie meer. Doordat ik geen reactie meer kreeg nam ik...
Antworten
24
Aufrufe
320
J
D
Ik kan enkel nog mijn tv aansteken nadat ik mijn stekker eerst 5 minuten uit de stopcontact gehaald heb. Ik heb dit probleem nu toch al een dag of 3. 1 keer hij speelt heb ik niets van problemen. Die ik hem uit en wil ik hem terug aansteken moet ik weer eerst mijn stekker 5 minuten uit trekken...
Antworten
9
Aufrufe
132
C
K
Hoi! Ik heb sinds gister mijn Samsung S22 ultra! Via smartswitch heb ik alles van m'n oude telefoon over gezet. Maar nu heeft m'n s22 alle (!!!!) WhatsApp media van de afgelopen 5 jaar in m'n galerij op gister opgeslagen. Dus dat staat allemaal bovenaan en ik scroll mij suf om nu bij een foto...
Antworten
2
Aufrufe
119
B
M
Beste Samsung ik ben op zoek naar een tablet die leesbaar is bij daglicht. In de marine en zeilsector is er behoefte aan een betaalbare tablet waar op de zeilkaarten te zien is. Garmin en Raymarine heeft wel zulke schermen maar heel duur. Vandaar mijn verzoek, er zijn genoeg opensource plotter...
Antworten
5
Aufrufe
145
J
M
Heeft er iemand de Google Assistent aan de praat gekregen op zijn S22 met Android 12? Op mijn S21 kon ik vanaf het startscherm of zelfs bij een vergrendeld toestel via 'Oke Google' de assistent oproepen. Met de S22 lukt me dit niet meer. Ik checkte al alle settings in de Google app, heb de taal...
Antworten
5
Aufrufe
135
A
Zurück
Oben