K
K.
User
Hoi!
Ik heb sinds gister mijn Samsung S22 ultra!
Via smartswitch heb ik alles van m'n oude telefoon over gezet. Maar nu heeft m'n s22 alle (!!!!) WhatsApp media van de afgelopen 5 jaar in m'n galerij op gister opgeslagen. Dus dat staat allemaal bovenaan en ik scroll mij suf om nu bij een foto van vorige week te komen.
Ik ben gewend dat de whatsapp media gewoon in de galerij staat bij de datum van ontvangst. Of helemaal onderaan.
Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen want dit vind ik niet zo heel fijn.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Katja
Ik heb sinds gister mijn Samsung S22 ultra!
Via smartswitch heb ik alles van m'n oude telefoon over gezet. Maar nu heeft m'n s22 alle (!!!!) WhatsApp media van de afgelopen 5 jaar in m'n galerij op gister opgeslagen. Dus dat staat allemaal bovenaan en ik scroll mij suf om nu bij een foto van vorige week te komen.
Ik ben gewend dat de whatsapp media gewoon in de galerij staat bij de datum van ontvangst. Of helemaal onderaan.
Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen want dit vind ik niet zo heel fijn.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Katja
Wenn Sie die WhatsApp-Schriftart auf Ihrem Android-Gerät leid sind, können Sie sie mit einem kleinen Umweg ändern. Dieser Leitfaden zeigt Ihnen, wie Sie das tun können.
Es ist möglich, WhatsApp auf einem Android-Tablet zu nutzen, auch wenn es keinen SIM-Karten-Slot hat. Wir zeigen Ihnen das in dieser hilfreichen Anleitung.
Für die große Mehrheit der Menschen, denen die Zeit oder die Motivation fehlt, alle Textnachrichten zu durchforsten, ist WhatsApp zu einer unverzichtbaren App auf ihren Smartphones geworden.
Diese Anleitung zeigt Ihnen, wie Sie WhatsApp auf Ihre Samsung Gear bekommen und alle Nachrichten auf der Smartwatch lesen können.