Not internet while talking by phone

Diskutiere und Helfe zu Samsung Not internet while talking by phone in Samsung Galaxy S22 Forum um eine Lösung zu finden; Hello, I have a S22 ultra G5 and I am not able to browse internet nor WhatsApp while I am taking over the phone. I have dual sims with 2 phone active... Dieses Thema im Forum "Samsung Galaxy S22 Forum" wurde erstellt von Members_7kKu6ra, 25. Juni 2022.

1. Not internet while talking by phone

Hello, I have a S22 ultra G5 and I am not able to browse internet nor WhatsApp while I am taking over the phone.
    I have dual sims with 2 phone active lines from 2 different countries.
    D you happen to know if this is a restrictions from:
    The phone?
    From the company phone's services from both countries?
    For having 2 phone lines at the same time?
    Waiting for your comments.
    Regards,
    Jesus

via Samsung Community

Members_7kKu6ra, 25. Juni 2022
  2. Kim
    Kim Experte
    Willkommen,

Wähle einen der folgenden Ratgeber:

3. Gaschi78
    Gaschi78 Guest
    man kann immer nur eine Karte nutzen und nicht beide zeitgleich.

Gaschi78, 27. Juni 2022
  4. USflatliner
    USflatliner Guest
    Please check whether in the
    Settings > Connections > Mobile Networks > Access Points > Is the correct APN stored for your provider?
    With my S22 Ultra, the wrong data was stored there by the server after an update.
    Because of this, my mobile internet stopped working.
    APN - was ist das?

USflatliner, 27. Juni 2022
  5. jokey
    jokey Guest

jokey, 27. Juni 2022
  6. Barney0w
    Barney0w Guest
    Und was hat Dein Post jetzt mit der ursprünglichen Frage zu tun?

Barney0w, 27. Juni 2022
  7. Barney0w
    Barney0w Guest
    Da zu finden, falls nicht bietet Dein Provider das wahrscheinlich nicht an.
    1211236iABE5AD7388E834FE?v=v2.jpg

Barney0w, 27. Juni 2022
Thema:

Die Seite wird geladen...
  1. Not internet while talking by phone - Similar Threads - Not internet while

2. Why does my phone not have all options?

in Samsung Galaxy A Forum
    Why does my phone not have all options?: Hello dear readers, Today I saw that my friend has more edge lightning options than me (See photo). I have the Samsung Galaxy A54 5G phone which was released on may this year [ATTACH] My friend...
  3. Internet connection not stable

in Samsung Galaxy S23 Forum
    Internet connection not stable: Hey, My s23u has massive internet problems.Schaut euch mal dieses Bild an! For comparison, my Poco f3.Schaut euch mal dieses Bild an! What could be the problem? What I've already tried: ...
  4. samsung notes "use phone as toolbar" supported devices?

in Samsung Apps Forum
    samsung notes "use phone as toolbar" supported devices?: Which phones are supported for this feature? got a fold 5 and only would buy a s9 for note taking if I can use the fold as toolbar for notetaking on the s9 8218274
  5. Galaxy s22 lagging while watching videos

in Samsung Apps Forum
    Galaxy s22 lagging while watching videos: Hallo, Ich benutze dieses Telefon für einen Monat und ich bin ständig mit diesem Problem konfrontiert, wenn ich durch Rollen auf Instagram oder Geschichten auf Facebook scrollen und auch wenn ich...
  6. Nothing Phone in Hessen?

in Support
    Nothing Phone in Hessen?: Wo kann man das nothing phone kaufen oder Testen ich hab es bis jetzt noch nie irgendwo in einem Laden gesehen auch nicht in Frankfurt im Saturn...
  7. Note 10 Plus Internet sehr Langsam

in Galaxy Note 10-Serie
    Note 10 Plus Internet sehr Langsam: Hallo zusammen seit Anfang des Jahres ist mein Note so schnell wie ein Nokia 3310 im internet. Neue SIM-Karte kam...Einstellungen und Handy zurückgesetzt. Doch ohne Erfolg....Mit Vodafone mehrmals...
  8. Note 20 Ultra Mobiles Internet

in Galaxy Note 20 Serie
    Note 20 Ultra Mobiles Internet: Hallo Zusammen, ich weiß nicht ob ich der glückliche bin, oder ist bei euch auch so ist. Seit dem Android 11 Update verliert mein Handy das Netz. Bzw. wenn ich von Zuhause weggehe, und WLAN nicht...
  9. Not getting a gift to buy a phone

in Samsung Galaxy S21 Forum
    Not getting a gift to buy a phone: Hello Samsung, I bought a Samsung s21 FE with the offer of Bluetooth headphones online, but unfortunately I only received the phone and it did not come with the Bluetooth headphones as advertised....