Problem with the signal inside buildings

Diskutiere und Helfe zu Samsung Problem with the signal inside buildings in Samsung Galaxy S22 Forum um eine Lösung zu finden; Hello everyone. I have a S22 Ultra and i notice that inside the house, shop or any buildings i got maximum 2 lines signal, internet or sim. Outside no... Dieses Thema im Forum "Samsung Galaxy S22 Forum" wurde erstellt von AndreiKalu, 24. April 2022.

1. AndreiKalu
    AndreiKalu Guest

Hello everyone. I have a S22 Ultra and i notice that inside the house, shop or any buildings i got maximum 2 lines signal, internet or sim. Outside no problem full signal. It's from the software or it's the phone? Someone who got this issue? Thanks for the help

via Samsung Community

AndreiKalu, 24. April 2022
  2. Kim
    Kim Experte
    Willkommen,

Versuche folgende Schritte abzuarbeiten:

3. xXkkev
    xXkkev Guest
    Du kein Deutsch schreiben kannst*1f602.png*?.. ne jetzt mal ehrlich, warum schreibt man nicht einfach auf deutsch, klar, ich kann des zwar lesen, aber auf deutsch wäre besser*1f605.png*...

xXkkev, 25. April 2022
  4. andy1954
    andy1954 Guest
    Das zB in meiner Wohnung die Signalstärke nur mit 2 Strichen angezeigt wird, ist für mich seit Jahren normal. Sobald ich telefoniere geht die Anzeige auf Vollausschlag.

andy1954, 25. April 2022
Thema:

Die Seite wird geladen...
  1. Problem with the signal inside buildings - Similar Threads - Problem with the

2. Samsung S23 - Signal Problem

in Samsung Galaxy S23 Forum
    Samsung S23 - Signal Problem: Hello, I apologise that I'm writing in english but it is easier for me to explain the problem. I have a frustrating issue with my phone. I bought Samsung S23 as a brand new around 3 months ago....
  3. Problem with Gallery and videoplayer

in Home Entertainment (Heimkino)
    Problem with Gallery and videoplayer: Hello dear Samsung users, I have a problem when I want to open a video in my gallery I am redirected to the video player and have no choice but to watch it on the video player. But I want to watch...
  4. My S Pen won't stay inside the phone

in Galaxy Note 10-Serie
    My S Pen won't stay inside the phone: I just bought this phone 2 weeks ago and been using the s pen to draw eversince. Earlier yesterday, i used it and it works fine.. it stayed inside the phone when i put it back. But later on the...
  5. Beschwerde über "The Insiders" Partnerprogramm

in Samsung Apps Forum
    Beschwerde über "The Insiders" Partnerprogramm: Hallo liebes Samsung-Team.Ich habe mich beim Samsung Partner Programm "The Insiders" angemeldet und dort ziemlich viele persönliche Daten (mein Fehler) hinterlegt.Nun wollte ich auf deren Seite...
  6. Insiders Konto Löschung Unmöglich.

in Samsung Apps Forum
    Insiders Konto Löschung Unmöglich.: Hey Leute, diese ganze Löschen des Eigenen Insiders Kontos ist einfach..... Ich habe das ganze gemacht, weil man irgendwo tief im Innern gehofft hat einer der 60 Tester zu werden, wobei ich nie...
  7. Problem with birthday calendar.

in Samsung Galaxy S10 Forum
    Problem with birthday calendar.: Hi. I lost my all saved birthday dates in my calendar after a safe mode restart. I tried sync but it still ist restoring the dates. Can someone please help with this issue. Thanks. 4907440
  8. Problem mit dem Signal Messenger.

in Samsung Galaxy A Forum
    Problem mit dem Signal Messenger.: Hey, ich hab ein Problem. Ich kriege trotz den ganzen Akku Optimierungen etc. Nicht zuverlässig Benachrichtigungen von Signal und das nervt wenn es Mal wichtige Nachrichten sind. PS ich hab ein...
  9. The Frame (2019) verliert SAT Signal

in Fernseher
    The Frame (2019) verliert SAT Signal: Hallo mein neuer TV verliert nach einiger Zeit das SAT-Signal und kommt auch nicht wieder. Nur das trennen vom Strom und wieder einstecken hilft. TV hängt an einem Multischalter und beim...