Feature Request - AOD

Diskutiere und Helfe zu Samsung Feature Request - AOD in Samsung Galaxy S24 Forum um eine Lösung zu finden; To whom it may concern, I have recently upgraded from my trusty note 9 to the new s24 ultra. I cant fail to notice some features I have used daily... Dieses Thema im Forum "Samsung Galaxy S24 Forum" wurde erstellt von Maxesit, 10. Februar 2024.

1. Maxesit
    Maxesit Guest

Feature Request - AOD

To whom it may concern,

I have recently upgraded from my trusty note 9 to the new s24 ultra. I cant fail to notice some features I have used daily have been removed from the Always on Display. Im writing this in hope to see them make a return.

Features I would like to see readded to the AOD:

* Being able to set up a custom small image for the AOD, along side the clock.( For me this is much more useful than showing the background through)

* Being able to double tapp the AOD clock to show the "change brightness", and "AOD settings" buttons

* Being able to customize the AOD clock itself, independently of the lock screen

Thank you for your time,

Maxesit.

via Samsung Community

Maxesit, 10. Februar 2024
  2. Kim
    Kim Experte
    Willkommen,

Die folgenden Tipps sollten helfen:

3. SanduGun
    SanduGun Guest
    Despite the settings menu after the double tap... everything else is possible with LockStar inside of Goodlock. Give it a try... It seems like samsung is moving lots of customization features into these apps.

SanduGun, 10. Februar 2024
  4. Maxesit
    Maxesit Guest
    Thanks for the recommendation, I'll give it a go!

5. osnix
    osnix Guest

Feature Request - AOD

That's the wrong place for requesting festures.

You have to write Samsung directly, here is just a user community, Samsung developers are not involved here.

6. Maxesit
    Maxesit Guest
    Oh okay, I thought this was the place to do it.. Is there a dedicated email for feature reqs?

7. osnix
    osnix Guest
    Unfortunately, there isn't.

You could use the Feedback section within the Members App, or try with:

Lob & Kritik | Samsung DE

8. Maxesit
    Maxesit Guest
    Will do, thanks!

9. osnix
    osnix Guest

Feature Request - AOD

You are welcome

Thema:

Feature Request - AOD

Die Seite wird geladen...
  1. Feature Request - AOD - Similar Threads - Feature Request AOD

2. [Feature Request] Dolby Vision (IQ)

in Fernseher
    [Feature Request] Dolby Vision (IQ): HDR10+ ist schön und gut. Dolby Vision (IQ) ist mittlerweile das dominierende Format. Es wäre schön, wenn Samsung endlich auch Dolby Vision (IQ) unterstützen würde. 8662135
  3. Feature Request Emergency SOS

in Samsung Apps Forum
    Feature Request Emergency SOS: When I say Hey Google signal SOS, the flashlight could blink in morse code that would be recognizable from a distance by police and ambulance. cheers Sascha 7709732
  4. Feature Request: Essen im Voraus eintragen

in Samsung Apps Forum
    Feature Request: Essen im Voraus eintragen: Es wäre genial wenn man nicht nur für "heute" und vergangene Tage seine Mahlzeiten loggen könnte, sondern auch für die kommenden Tage/Woche, sodass man im voraus Planen kann (z.B. für eine...
  5. "Smart Lock" Feature request

in Smartphones
    "Smart Lock" Feature request: Hi ich nutze gere Smart Lock um mein Phone an vertrauenswrdien Orten oder wenn es mit meinen BT-Geräten verbunden ist automatisch zu entsperrern Mir ist allerdings unverständlich das...
  6. Samsung Tastatur - Verbesserungsvorschläge / feature request

in Galaxy S9 Serie
    Samsung Tastatur - Verbesserungsvorschläge / feature request: Liebes Forum, bereits auf dem Samsung Galaxy S5mini habe ich (nach einigen Ausflügen in Alternativtastaturen) die samsung-eigene Tastatur gerne verwendet, um Ressourcen durch Neuinstallation...
  7. Feature Request: Dual App

in Galaxy S9 Serie
    Feature Request: Dual App: Ich finde das Dual Messenger Feature wirklich sehr praktisch, verstehe nur nicht warum es auf ausgewählte Apps beschränkt ist. Es gibt weitere Apps als die von Samsung unterstützten, die auch...
  8. Feature Request: Automatische Blutdruckmessung (24 h)

in Samsung Wearables Forum
    Feature Request: Automatische Blutdruckmessung (24 h): Hallo zusammen, ich würde mir von den Samsung Entwicklern wünschen, dass eine neue Firmware Version für die Galaxy Watch 3 die automatische Blutdruckmessung in einstellbaren Intervallen (z.b. alle...
  9. Feature Request: Multiroom Gruppen

in Fernseher
    Feature Request: Multiroom Gruppen: Hallo zusammen Ich wünsche mir eine Anpassung des existierenden Gruppen Features wie folgt: Angenommen ich habe ein System mit Speaker1 und Speaker2. Aktuell kann ich diese zwar zu einer Gruppe...