Veiligheidshalve geblokkeerd

A
A.
User
Ik heb een Samsung Galaxy Fold gekocht, dit via marktplaats in Nederland. Toestel is volledig met alle toebehoren en garantiebon. Helaas is deze niet te gebruiken in België. De providers, Proximus en Base, geven geen mogelijkheid tot gebruik van het toestel.
Toestel is opgestuurd naar Dynafix, maar helaas zonder resultaat.
wie o wie kan mij verder helpen?

 
K
Kim
Hey,

Diese Lösungen und Anleitungen können dir bei der Problemlösung behilflich sein:
    Translated Text
    I bought a Samsung Galaxy Fold, this via marketplace in the Netherlands. The device is complete with all accessories and warranty card. Unfortunately, it cannot be used in Belgium. The providers, Proximus and Base, do not allow use of the device. Device was sent to Dynafix, but unfortunately without result. who can help me further?
    ______________
    I think one should be
    Very careful when buying
    Phones From a market
    You Don't know where
    The item is from
    or if it works
    Always buy from a official
    Retailer
     
    Ich finde das ja nett das Du das übersetzt hast, aber die deutsche Community ist trotzdem die falsche Anlaufstelle. Es gibt eine niederländische und eine belgische Community. Dort wäre das Thema wesentlich besser aufgehoben und könnte vielleicht auch beantwortet werden.
     

    Similar threads

    M
    Heeft er iemand de Google Assistent aan de praat gekregen op zijn S22 met Android 12? Op mijn S21 kon ik vanaf het startscherm of zelfs bij een vergrendeld toestel via 'Oke Google' de assistent oproepen. Met de S22 lukt me dit niet meer. Ik checkte al alle settings in de Google app, heb de taal...
    Antworten
    5
    Aufrufe
    139
    A
    P
    Hoi, Ik heb meerdere vragen over de veilige map van Samsung. Vandaag wilde ik mijn wachtwoord wijzigen. Is uiteindelijk wel gelukt. Maar vond het niet echt makkelijk. Ik maak gebruik van een wachtwoord app en genereer via de app een wachtwoord. Maar de veilige map heeft de vervelende gewoonte om...
    Antworten
    2
    Aufrufe
    130
    J
    L
    De TV The Frame 32inch is voorzien van een sensor dat het beeld automatisch roteerd. Hoe kan ik dit uitschakelen? Ik wil het scherm in portrait stand gebruiken en beelden aansturen via een externe média player. Het beeld moet dus in landscape blijven staan ook al hangt het scherm in portrait...
    Antworten
    2
    Aufrufe
    163
    B
    B
    Tv
    Hallo ik heb een samsung tv maar ik heb berld maar geen klank en ik weet niet hoe ik het moet oplossen 8473675
    Antworten
    1
    Aufrufe
    175
    P
    C
    Hallo Ik heb een samsungs A52 en normaal was het standaard in de berichten dat mijn tekst die ik geschreven had in het groen blauw stond en die van mijn gesprekspartner is het grijs. Na de update deze week zie ik dat ineens zowel mijn als die van mijn gesprekspartner in het grijs is en niks meer...
    Antworten
    3
    Aufrufe
    119
    J
    Zurück
    Oben