My earbuds 2

K
k.
User
I have taken a contract with earbuds have filled the application on the site have uploaded everything they said . But they keep telling me it's not the right documents. Have given my contract the bill I paid the bond of command stipulating I have to get the earbuds but they are still telling me all I have sent is invalid . If that is how they treat customers I will leave you with the earbuds and never buy your products can't be stressing on something I have already paid for.

 
K
Kim
Hey,

Diese Lösungen und Anleitungen können dir bei der Problemlösung behilflich sein:
  • Snapchat: My AI entfernen – so gehts

    Snapchat: My AI entfernen – so gehtsSnapchat schließt sich dem Trend zur künstlichen Intelligenz an und führt "My AI", einen Chatbot, auf der bekannten Social Media Plattform ein. Diese Funktion...
  • Galaxy Buds2 Pro: Galaxy Wearable App

    Galaxy Buds2 Pro: Galaxy Wearable AppIn diesem Hilfe-Video siehst du am Beispiel der Galaxy Buds2 Pro, welche Einstellungen und Funktionen für Ohrhörer die Galaxy Wearable App bietet.
  • HDMI 2.1 Kabel: Alles was Sie wissen müssen

    HDMI 2.1 Kabel: Alles was Sie wissen müssenDas Aufkommen von HDMI-Kabeln mit nummerierten Bezeichnungen hat für viel Verunsicherung gesorgt, und es wurde über das Für und Wider von HDMI 2.1-Kabeln diskutiert. In der Praxis weisen die Kabel keine großen Unterschiede auf - bis jetzt. Wir erklären Ihnen den Sinn und Zweck des Nummerierungssystems.
Sorry to hear about your Problems. I really don't know how to help you, but i hope you get help soon. Good Luck to you. *1f44b.png*
 
Ich rate dir in den Teilnahmebedingungen zu lesen, ob das Geschäft/ der Webanbieter bei dem du gekauft hast auch an der Aktion teilnimmt. Wenn er das nämlich nicht tut, kannst du noch etliche Male deine Dokumente einschicken. Sie werden trotzdem nicht akzeptiert.
Außerdem solltest du im Falle von mehreren in Frage kommenden Aktionen schauen, welche der Aktionen auch wirklich auf dich zutrifft. Oft laufen 2 Aktionen mit den selben Produkten parallel nur unterscheiden die sich darin in welchem Zeitraum du das Produkt gekauft hast.
 
Wij zijn de duitse gemmenschap kun jij alsjeblieft in het duits schrijven
 
Du musst die Scans als PDF hochladen. Außerdem verkaufen wir als User keine Produkte, Dein zukünftiges geplantes Kaufverhalten solltest Du an Samsung kommunizieren.
 

Similar threads

S
I can't register my earbuds using the Serial Number and the Model Number. It display an error for me saying that the numbers are incorrect. So I decided to contact the support. I first had a chat from the website, but they asked me to send an email to the support which I did ! Themselves they...
Antworten
6
Aufrufe
149
B
A
Hi guys, gals, and others, I have a question. Lately, after the Update on March 3rd, I am experiencing a weird bug. The Folders I have created with different apps and grouped them, tend to disappear. I had it by now at least three times, with different Folders and they only come back once I did...
Antworten
1
Aufrufe
179
A
H
Hello Community *1f44b.png*, I have updated my S21 Ultra to One UI 4 Android 12. And after that I cannot Force Stop any application on my device. I also did a factory reset but it did not solve the issue. Let me know if anyone is facing the same problem or is it just me. ThanksBest regards 5028854
Antworten
3
Aufrufe
123
N
G
I am with Samsung since the S2 I uses many versions of S and Note and even A but I always have a screen problem starting with S6 edge + and Note 8 and Note 9 and A 70 , a week ago I ordered the S21 ultra but I recieved the telephone with present inside, shake the telephone and you can hear...
Antworten
9
Aufrufe
287
G
S
Hello Samsung community, I recently noticed that my Samsung S21 is not able to record loud music properly. When I go to discos/Pubs/Festivals with loud music and record a video, the device distorts the bass. My device works perfectly and I use it with no case. This is strange since I didn't have...
Antworten
2
Aufrufe
128
E
Zurück
Oben