Distortion in Buds after update?

C
C.
User
After getting the most recent software update for the Galaxy Buds 2, I noticed a slight crackling noise in both my earbuds when listening to audio. If I go back in the song/video, it happens to be the exact same spot where the audio cuts and the crackling noise sets in for a quick moment, after which the audio continues regularly. This cycle repeats itself multiple times throughout a video/song. If anyone has experienced similar stuff please reach out.

 
K
Kim
Hey,

Wenn du nach bewährten Lösungen und Anleitungen suchst, sind diese Artikel empfehlenswert:
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Some actually have this issue and even before the update the Buds 2 had connection issues. I thought the update would fix the problem, but that wasn't the case‍*2640.png*.
 
Zur Not Kopplung löschen und alles neu verbinden.
 
Das ist ein bekanntes Problem zu dem es keine Lösung gibt ‍*2640.png*
 
Dann hätte ich besser mal die SuFu genutzt, dann gibt es sicher ettliche Postings dazu......
:think: :rofl: *1f623.png* ;) *1f605.png*
 
Das Problem kommt einfach plötzlich und unerwartet. Das nervt aber richtig :rofl: :rofl:
 

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