Promotiin samsung jet steelstofzuiger

T
T.
User
Beste,
Ik kocht net een steelstofzuiger jet 90 complete extra . Normaal zou ik tot maart een aanvraag kunnen doen voor gratis accu of clean station op jullie site, maar ik vind dit nergens terug...
Groeten

 
K
Kim
Hey,

Diese Lösungen und Anleitungen können dich bei der Umsetzung unterstützen:
hallo, dit is een Duits forum gemodereerd door Samsung. kunt u alstublieft in het Duits schrijven zodat iedereen u kan begrijpen? Heel erg bedankt :)
 

Similar threads

B
Nadat ik eindelijk een werkende link had gevonden van deze promo heb ik hem direct ingediend. Woensdag heb ik dit gedaan maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Kan iemand naar mijn aanvraag kijken? 8676370
Antworten
3
Aufrufe
238
B
D
Hallo ik heb een Samsung QE55Q80AATXXN. Software versie : T-NKM2DEUC-1805.4, BT-S Ik zou graag de Bluetooth willen uitschakelen maar kan hier helaas geen opties voor vinden . Kan iemand mij hier op de goede weg sturen of helpen ? Mvg d.klein 6033057
Antworten
5
Aufrufe
111
J
K
Beste Op zaterdag 18 november 2023 om 18u30 nam ik contact op via Whatsapp, enkel kreeg ik tot op heden geen antwoord. Op zondag 19 november 2023 om 11u24 nam ik contact via Messenger. Eerst kreeg ik reactie maar om 12u07 kwam er geen reactie meer. Doordat ik geen reactie meer kreeg nam ik...
Antworten
24
Aufrufe
310
J
M
Beste Samsung ik ben op zoek naar een tablet die leesbaar is bij daglicht. In de marine en zeilsector is er behoefte aan een betaalbare tablet waar op de zeilkaarten te zien is. Garmin en Raymarine heeft wel zulke schermen maar heel duur. Vandaar mijn verzoek, er zijn genoeg opensource plotter...
Antworten
5
Aufrufe
143
J
L
Hi, Wij hebben een lidmaatschap op de Art Store sinds maart 2021. Het is een abonnement voor een kat. Sinds een aantal dagen doet art store het niet meer. Althans we kunnen geen kunst aanklikken. Er komt in beeld te staan dat we het abonnement kunnen verlengen. Als we daarop klikken zegt de tv...
Antworten
6
Aufrufe
127
J
Zurück
Oben